Pengikut Blog Ayie

Rabu, 21 Mac 2012

Happy Birthday My BFF

Assalamulaikum. Walaupun birthday my bff sudah berlalu kenangan sepanjang meraikannya masih segar dalam ingatan. Pelbagai perancangan dibuat dengan rapi bagi memastikan my BBF aku nie kena mandi tepung + air. Nasib baik xde telur, kalau tak dah jadi cenkodok. Dalam pukul 12.00 tengah malam aku dan geng2 aku bersiap sedia menunggu mangsa. Punyerlah lama menunggu sampaikan berlari ke sana ke mari bagi menjadikan rancangan kami semua menjadi. Siap ada pelakon terbaik lagi yang menjadi dalang2 untuk majlis nie.

Lupa nak bagi tahu, kami buat kejutan untuk sambutan birthday member aku nie sape lagi kalau bukan Azura. Memang kesian kat dia sebab kena mandi tepung. Apa2 pun aku & geng2 yang lain ingin mengucapkan Happy Birthday to you Azura. May Allah bless you Allah. Lambat lagi birthday aku nak sambut camnie jugak..huhuhu

Sedap kek nie..

Pakat mandi tepung..

Salji ke tue??

Kenangan yang xakan dilupakan..


AYIE PUTRA berkata-kata: Korang semua memang sporting..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan