Pengikut Blog Ayie

Sabtu, 23 April 2011

Jeruk Buah Di Chowrasta

Salam..Awl bangun Ayie bangun hari nie..

Hari nie nk share pasal entry tempat menarik kat Penang..

Pernah datang Penang???

Walaupun byk tempat menarik kat sini rasa xlengkap kalau xpergi Pasar Chawrasta berdekatan Komtar..

Nie la Pasar Chowrasta..

Nak tahu kenapa???

Kat sini famous dgn jeruk buah-buahan..

Macam2 ada..

Buah salak,pala,jambu dan byk lg..

Xcaya pergilah tgk..

Korang just sediakan duit jew..

Jeruk buah nie kalau xbeli rugi tau coz rasa dia yg sedap..

Rasa tempat laen xde jual jeruk buah cam kat Penang nie..

Igt petang nanti Ayie nak pergi sana nak beli jeruk sebelum balik kampung minggu depan..

Sebagai buah tangan dari Penang utk keluarga..hehe

Nie masa Ayie pergi Chowrasta tahun lepas..

Kat sini jugak ada jual rojak buah..

Hari rasa nk try beli..

Orang kata sedap..

Blhla buat balik makan dgn mangga kat umah yg berbuah 2..

Korang kalau datang Penang singgah2 la kat sini yea..
Tengokla pic jeruk buah 2..Terliur..










2 ulasan:

  1. banyak nyer asam.........my fvrt
    ni nak kene mai ni...tungguu

    BalasPadam