Pengikut Blog Ayie

Jumaat, 4 November 2011

hoh0 Balik Kampung

Alhamdulillah, sebentar lagi aku akan balik kampung..(Jangan jealous walaupun orang lain dah lama balik) Packing pun sudah, tunggu masa nak naik bas jew malam nie.. So, aku berasa seronok sangat nak balik kampung sebab aku rasa bebas daripada stres berada di u ini dengan limpahan assignment.. Lagipun aku rindu nak jumpa family kerana dekat 2 bulan xjumpa mereka..hehe


Sebelum itu, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN..Kalau buat kenduri jangan lupa jemput Ayie..hehe(gurau jew). Semoga kita bergembira di hari raya yang mulia ini..Makan daging tue jangan banyak sangat, nanti bahaya untuk kesihatan..Doakan Ayie selamat perjalanan balik kampung dan selamat balik ke Usm..Amin


Sebelum balik kampung, jom layan lagu nih!!!


AYIE PUTRA berkata-kata: Cuti diutamakan sambil assignment tidak dilupakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan