Pengikut Blog Ayie

Isnin, 21 November 2011

Kestresan Menyiapkan Assignments

ASSIGNMENT..ASSIGNMENT..ASSIGNMENT.. Walaupun assignment aku punyalah banyak sempat lagi aku mengUpdate blog..haha.. Assignment membuatkan aku stress bila dah nak submit, kena cari buku-buku untuk rujukan ditambah pula dengan minggu test bagi setiap subjek aku. Buat masa sekarang baru satu test sudah habis, ada 2 3 paper lagi. Nak kena refresh balik apa yang diajar oleh lecturer, al-maklumla ilmu kalau lama-lama xrefresh mesti akan lupa.

Minggu nie ada satu assignment aku kena submit. Yang nie asimen untuk subjek Pemikiran Geografi. So, Alhamdulillah 90% sudah siap, tinggal lagi nak edit jew agar tak ada kesilapan dilakukan. Nak menyiapkan asimen membuatkan aku stress kerana artikel yang aku kena ulas telah menstreskan aku nak cari bidang, metodologi dan pendekatan yang digunakan dalam artikel nie. Sampai lebam kertas artikel tue aku kerjakan.haha. Ada lagi test utk paper Kajian Luar minggu depan. Alamak tak prepair lagi nih.

Dalam seminggu or dua minggu lepas tue asimen untuk subjek Analisis Wilayah Geografi pula nak kena hantar. Ades!!!Aku dapat tajuk nak kata senang susah, nak kata susah senang. Minggu nie kena cari bahan-bahan untuk rujukan. Untung ler member-member aku yang dapat tajuk senang. Lepas tue Report Homestay pula kena harta, pastue proposal Projek dan akhir sekali Kajian Luar yang submit hujung bulan 12. Baru start tulis sikit, fuh nak siapkan 50 pages kot. InsyaAllah aku akan buat yang terbaik.


AYIE PUTRA berkata-kata: Demam assignment pun sudah, nie nak demam exam pula coz jadual peperiksaan dah kuar..hoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan