Pengikut Blog Ayie

Isnin, 20 Februari 2012

Semesta Baru Azam Baru..

Assalamualaikum.. Lama xupdate blog disebabkan kesibukan, Takde mood nak tulis & banyak masa dihabiskan untuk bercuti di kampung sepuas-puasnya, (cuti sebulan je pun). Hari ini aku semangat sekali nak mengupadate my blog kerana hari ini merupakan first day aku start kuliah untuk semesta akhir. Tidak lama lagi aku akan konvo. Tak silap aku dalam bulan 9 kot..

Bermulalah kuliah pertama aku untuk semesta akhir ini.. Semangat berkobar-kobar nak pergi kuliah.. Moga semangat aku ini berkekalan sehingga akhir semesta ini.. Azam aku untuk last sem ini aku xmahu lagi mengulangi kegagalan lalu dan aku harus bangkit dari mimpi-mimpi kejayaan lalu agar aku x leka untuk mencipta kejayaan yang lebih baik daripada itu. Ya Allah berkatilah usaha-usahaku ini.. Amin..


AYIE PUTRA berkata-kata: Hadiah paling bermakna ini untukmu ayah dan ibuku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan