Pengikut Blog Ayie

Rabu, 21 Disember 2011

Pembentangan Kajian Luar

Assalamulaikum..Lama xupdate belog..Oleh sebab kesibukkan aku dengan assignment dan presentation menyebabkan dalam seminggu nie asyik mengadap laptop buat assignment. Dah lama tarikh submit nk hampir suda.

Alhamdulillah, berkat usaha & x tido malam gara-gara assignment aku dapat menyiapkannya sebelum tarikh submit 2. So, hari nie presentation yang kedua last untuk semesta nie & satu lagi esok. Masa nak present tadi mula2 rasa nervous tue ada jugak la tapi buat-buat macam tak nervous..

Aku giliran ke-6 yang present hasil kajian luar kami yang berkaitan pekerja antarabangsa. Giliran pertama, Laila, kedua Farah, ketiga Anum, keempat Aznie, kelima Solehah & turn aku ke-6 & dua lagi member aku Fahmi & Latif.

Ok, semua sudah settle, Dr. pula suka dengan pembentangan kami. 2 jew entry aku untuk hari nie sebelum masuk tido..nite


AYIE PUTRA berkata-kata: Harap semua dapat A paper nie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan