Pengikut Blog Ayie

Selasa, 10 Januari 2012

Baucer Buku RM200

Assalamulaikum. Berita baik yang baru aku terima iaitu hari pengambilan baucer buku yang bernilai RM200 dah boleh diambil bagi universit aku, USM. Universiti lain aku xsure lagi, mungkin akan menyusul selepas ini. Aku tak sabar menanti untuk mengambil baucer tersebut & terfikir nak beli buku apa nanti. Maklumat lanjut sila lihat poster di bawah.


Nie adalah salah satu kedai buku yang boleh kita tukar baucer tersebut. Bolehla nak pilih buku yang mana satu nanti. Yang penting jangan melebihi RM200. Kalau lebih tambah duit sendiri k. Bagi aku, dengan adanya baucer buku RM200 dapatlah ringankan kewangan aku nak beli buku. Rasa-rasa aku mungkin dalam 4 buah or 2 buah boleh dapat. Aku bersyukur sangat. Alhamdulillah..


 
AYIE PUTRA berkata-kata: Terima kasih PM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan