Pengikut Blog Ayie

Selasa, 10 Januari 2012

Syukur Alhamdulillah

Assalamulaikum. Syukur kehadrat Allah hari aku dah habis axam untuk paper Pemikiran Geografi. Walaupun sebelum exam tiba pagi tadi aku diuji pada malam tersebut dengan migrain (sakit kepala+pening). Alhamdulillah daripada kesabaran aku menghadapi ujianNya yang mungkin ada hikmah di sebaliknya. Pada pagi tu aku tidur dalam pukul 12.00 malam, selang beberapa jam aku terlelap, masa inilah aku kena migrain. Terpaksa aku telan ubat sakit kepala baru rasa sakit itu hilang sikit. Reda ujian olehNya kerana Allah ingin melihat kesabaranku dalam menghadapinya.

Syukur pada pagi tue dalam pukul 4.00 pagi aku bangun rasa sakit tue dah mula hilang. Mungkin tekanan darah aku meningkat disebabkan terlalu kuat aku memikirkan pasal exam. Aku dahla tak boleh tidur lambat-lambat & stress. Kalau semua nie ada, cik darah aku akan naik. Tengokla esok or lusa nak pergi klinik check darah.

Exam aku pula macam mana erk??? Setakat ini aku rasa aku boleh jawab dengan baik tapi tak tahula macam mana nanti, tunggu result nanti hope semuanya ok. Amin2. Soalan yang aku buat tadi aku buat 2 soalan spot yang dah jangkakan akan kuar. So, Ahamdulillah rezeki. Nasib baik ketika exam tue aku xmengalami apa-apa. Terima kasih Ya Allah.

Target aku sem nie untuk mendapat kecemerlangan dari sem lepas aku akan buktikan. 2 paper exam lagi menjadi harapanku. Doakannya moga aku mampu mencapainya. Insyaallah.


AYIE PUTRA berkata-kata: Syukur kehadrat ILAHI..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan