Pengikut Blog Ayie

Khamis, 12 Januari 2012

Pagi yang Excited

Assalamulaikum..
Morning..
Excited pulak aku pagi-pagi nih..
Hahaha..(Bangun awal)
Ingat nak study tapi xde mood lagi..
Adoi..
Hari ini aku nak pergi ambil baucer buku yang bernilai RM200..
4 keping RM50 setiap satu..
Terfikir gak, nak beli buku apa erk???
Kalau dapat beli buku keagamaankan best gak..
Cam buku Tanyalah Ustaz Azhar Idrus ke..
Boleh jugak tambah ilmu agama..
Jom ramai-ramai kita ambil baucer tue..
Sapa tak nak bagi kat aku jew.(muka xmalu)haha
Tak silap aku pukul 11.00pagi nanti ada pelanjaran baucer tue kat universiti aku..
Nak pergi jugakla..
Nak study, lambat lagi nak exam.
Ringan sikitla bebanan aku sebagai pelajar..
Terima kasih PM..


AYIE PUTRA berkata-kata: Orang memberi kita merasa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan