Pengikut Blog Ayie

Isnin, 12 September 2011

Dah Final YEAR!!!

Assalamualaikum guyz..

Bersua kembali utk aku mengUPDATE my blog..

Thn nie adalah thn akhir aku belajar kat USM nie..

Sekejapnya masa berlalu dah final year..

Sementer aku thn nie adalah sem 5..

Tanggal 11.9.2011 aku sampai kat USM Penang..

Byk perubahan yg berlaku di sini..

Hari nie aku nk pilih kursus sem nie..

Pening jgkla nk susun kursus nie..

Tak sure nk pilih kursus mana yg sesuai tuk diriku..

Ada kwn aku daftar melalui Online..

Tapi aku malas sebab nk dftr sama2 dgn kawan2 aku..

Then, Bimbang clash dgn jadual Pusat Pengajian..

Alhamdulillah settel jgk akhirnya..

Bermulalah untuk belajar semula setelah 4 bulan bercuti..

Adoi!!!

Naperla semangat untuk belajar semula sudah down nie..

May be byk masa aku 4 bln bercuti membuatkan semangat tak naek2 kot..hehe

Apa-apa pun PERJUANGAN mesti diteruskan..

Ok, selamat KEMBALI semula ke USM buat semua sahabatku..



AYIE PUTRA berkata-kata: Belajarlah selagi anda termampu, Good Luck!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan