Pengikut Blog Ayie

Ahad, 18 September 2011

Malam Apresias Merdeka

Assalamualaikum..

Entry kali nie aku nk cerita pasal semalam aku pergi tengok Malam Apresias Siswa Merdeka di Dewan Tengku Syed Putra (DTSP)..

Best siot tengok pesembahan pelajar2 baru..

Memang berbakat..

Tengoklah diorang berlakon dan menyanyi..

Xkering gusi asyik ketawa dengan aksi2 persembahan diorang sampai satu dewan riuh..

Aku pun sampai kecut perut asyik gelak..haha

Tahniah kepada Desasiswa Fajar yang buat pesembah terbaik dan johan dalam pertandingan nie..

Nie 1st time aku tengok pesembahan yang happening cam nie..

Diorang guna tema Hantu..

Best giler..

Buat desasiswa aku Desasiswa Cahaya Gemilang korang semua memang yang terbaik walaupun desa kita tidak mendapat johan..

Penuh dewan DTSP ini..
AYIE PUTRA berkata-kata: Mengimbau kembali memori semasa aku mendaftar di USM dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan