Pengikut Blog Ayie

Selasa, 13 September 2011

Rindu Aleesya

Hari nie dah masuk seminggu lebih aku x jumpa Aleesya..

Siapa Aleesya 2???

Nie la anak mak saudara aku..

Masa cuti semesta 4 bulan lalu aku adalah antara orang yang paling rapat dengannya..

Masa 2 berkebetulan mak saudara aku cuti bersalin..

Sempat jugak aku mengasuh sepupu aku yang kecik ini..

Rasa terhibur sikit masa cuti 2..

Coz aku xada adik yang perempuan..

Aku nak sangat adik perempuan tp ketentuan Allah mengatasinya aku ada adik lelaki..

Berbalik pada cerita tadi..

Aleesya seorang mudah mesra walaupun permulaan jumpa aku kat kampung dia kurang cam aku..

So, dah lama duduk kampung dia dah xmalu2 lagi..

Paling aku suka tingkahlakunya coz dia seorg yang hiperaktif dan comel..

Aku dan dia macam adik dengan abang jew..

Nak pergi mana mest sebut nama aku..

Paling aku xlupa dia boleh sebut nama aku..

Abg Yie dia xleh sebut, so Yie jew la dia panggil aku..

Sekarang Aleesya dah blk kat Perak..

Mungkin Raya Haji kot boleh jumpa lg..

Insyaallah

Nie la Aleesya yang aku maksudkan 2..



AYIE PUTRA berkata-kata: Aku bersyukur kepada Allah walaupun aku xde adik perempuan, namun aku ada anak mak saudaraku macam Aleesya yg cute nie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan