Pengikut Blog Ayie

Isnin, 12 September 2011

Kenangan Bertaut Kembali

Assalamuaikum guyz..
Boring tol sekarang nie..
Asyik kat dlm blk jew..
Nk pergi ke kuliah minggu pertama blm start lg..
So, duduk dlm blk la kerja aku sekarang nie..
Sambil berfacebook aku mengupdate blog aku nie..
Masa tgh mengupdate blog aku teringat plk kat seseorang nie..
Nak tahu saper???
Dia adalah.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Dia adalah adik AMIRUL..
Masa dlm gambar 2 dia masih kecil lg..
Sekarang may be dah besar..

Adik nie family keluarga angkatku..
Aku kenal dia masa aku mengikuti program Anak Angkat masa from 6 dulu..
Tomelkan adik nie..

Ada iras-iras aku x???hehe(perasan)
Ok, tue jew story aku utk hari nie..

AYIE PUTRA berkata-kata: X puas dapat family angkat, rasa nak join lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan