Pengikut Blog Ayie

Rabu, 5 Oktober 2011

Akukah SAINTIS???


Fuh!!!
Tajuk entry aku..
Saintis 2 berkaitan dengan Final Project aku..
Sekarang tugas aku dah jadi ala-ala saintis..
Hari-hari pergi lab buat analisis..
Kajian aku nie berkaitan Water Quality di Sungai Merbok, Kedah..
Setiap 2 minggu sekali aku kena pergi sampling and then buat analisis makmal..
Inilah rutin aku sem nie..
Walaupun penat kena pergi lapangan ambil data tapi aku puas dapat buat kajian nie..
Dibantu oleh lecturer adan pemabantunya Kak Sumi & Kak Husni..
Diaorang memang baik tolong aku and the gangs..
So, xdela stress sangat coz ada orang bantu di samping members aku yang ambil Final Projek nie iaitu Adi, Kucai, Yong, Nazrul, Latip, Abu & Fiezah..




Rutin harianku...

AYIE PUTRA berkata: Semoga semuanya berjalan lancar..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan