Pengikut Blog Ayie

Selasa, 4 Oktober 2011

First Time Makan Pecal

Hari adalah first time aku makan nasi pecal..
Kalau xkerana kawan aku ajak xmerasa la kot..

Tempat yg jual nasi pecal di Cafe Saujana..
Kawan aku kata makanan nie asal dari seberang..
Tapi xtaula sure ke x..
Harga nasi pecal RM4 sepinggan..
Sangat murah..

Menunya, nasi putih, kuah sup, ayam goreng (lain dari yang lain) or ikan, sayur dan paling penting sekali pecal..
Macam sambal lada kot..

Time makan 2, nasi pecal memang best tapi aku kurang suka sambal pecalnya terlalu pedas..
Sampai berair mata, pedas sangat..
So, kalau korang nk try bolehla..


Lebih kurang camnie menu nasi pecal tapi yang aku makan tadi ayam gorengnya warna kuning..

AYIE PUTRA berkata-kata: Teringin nak makan ayam goreng 2 yang rangup..huhu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan