Pengikut Blog Ayie

Selasa, 4 Oktober 2011

Moment::My Final Project

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, akhirnya sampling untuk my final project sudah berjaya..
Beginilah rutin aku untuk menjalankan kajian Projek Geografi di Sungai Merbok Kedah..
Fokus kajian aku lebih kepada kajian yang berkaitan sungai sama ada dari segi kualiti air, dasar sungai dan banyak lagi..

Hari pertama aku pergi sampling di Penang area..
Satu pulau aku pusing cari sungai..
Bertemankan penyelia dan kawan-kawan aku xlah memboringkan coz kerja-kerja sampling dapat dilakukan bersama..

Taklah penat sangat coz masing-masing tolong antara satu sama lain..
Hari pertama sampling pada 1/10/2011 di sungai kat Penang..
Masa nie kawan aku yang pergi Kucai, Nazrul, Yong, Latif, Abu dan Fiezah..
Dia sorang jew girl yang ambil Projek Geografi..
Syabas Fiezah, awak memang berani..hehe

Hari Kedua, 2/10/2011 aku  the gangs pergi sampling kat Kedah area..
Beginilah rutin aku bagi menyiapkan projek Geografi..











AYIE PUTRA berkata-kata: Tak sabar nak pergi sampling yang berikutnya..huhu


 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan